جعبه دسته دار صادراتی برای محصولات غذایی مهتاب کویر

برای دریافت مشاوره یا استعلام قیمت پروژه بسته بندی خود همین حالا با ما تماس بگیرید:

فهرست مطالب

جعبه دسته دار صادراتی

جعبه دسته دار با بند

مهتاب کویر، یکی از تولید کنندگان معتبر محصولات غذایی در استان کرمان است که با استفاده از جعبه دسته دار صادراتی طراحی شده توسط جعبه سازی نگاره نفیس، محصولات خود را بسته بندی میکند. جعبه دسته دار برای حمل و نگهداری از 4 بطری شیشه ای کوچک و مدل دیگری هم برای حمل و نگهداری 2 شیشه بزرگتر طراحی شده است. این جعبه برای بسته بندی انواع محصولات غذایی مانند خشکبار، گل محمدی، زرشک، شیرینی جات و غیره، استفاده میشود. ضمناً این جعبه از نوع لوکس بوده و قابلیت صادرات را دارد.

جزئیات طرح بسته بندی

طرح بسته بندی جعبه دسته دار صادراتی برای محصولات مهتاب کویر از رنگ زمینه مشکی و طلایی استفاده میکند. روی زمینه مشکی، ستاره هایی طراحی شده که نماد شب های پر ستاره کویر را نشان میدهند. جعبه دسته دار صادراتی به صورت لوکس است و طبق نیاز مشتری، برای بسته بندی قاووت و یا قوتو کرمان طراحی شده است. جعبه سازی نگاره نفیس مدل های متنوعی را برای این محصولات طراحی و تولید میکند.

فرآیند طراحی بسته بندی جعبه دسته دار صادراتی

بسته بندی جعبه دسته دار برای محصولات مهتاب کویر با توجه به نیاز و هدف مشتری طراحی و تولید میشود. این فرآیند با یک آنالیز دقیق از نیاز مشتری آغاز میشود. طراحان ما با مشتری در ارتباط هستند و جزئیاتی از محصول مورد نظر، لوگو و برند را بررسی میکنند. سپس، طراحی مفهومی و اولیه انجام میشود تا مشتری بتواند طراحی را تایید کند. در مرحله بعد، طرح نهایی با در نظر گرفتن جزئیاتی مانند رنگبندی، طرح لیبل و جعبه، مواد بسته بندی و… انجام میشود. در نهایت با تایید مشتری، بسته بندی جعبه دسته دار برای محصولات مهتاب کویر تولید میشود.

جعبه دسته دار برای محصولات متنوع

جعبه دسته داری که توسط جعبه سازی نگاره نفیس طراحی شده است برای نگهداری و حمل چند محصول مختلف کاربرد دارد. این جعبه میتواند برای بسته بندی خشکبارهای مختلف مانند پسته، گردو، بادام و دیگر مواد غذایی نیز استفاده شود. همچنین برای بسته بندی گل محمدی، زرشک، شیرینی جات و دیگر محصولات نیز قابل استفاده است.

تماس با جعبه سازی نگاره نفیس و مشاهده نمونه کارها

آیا شما نیز به دنبال یک طراح بسته بندی حرفه‌ای هستید؟ جعبه سازی نگاره نفیس با تیمی مجرب و با تجربه در زمینه طراحی بسته بندی و ساخت جعبه و کارتن، آماده همکاری با شماست. ما به تولید بسته بندی‌های منحصر به فرد و بر اساس نیازهای شما میپردازیم. جهت مشاهده نمونه کارهای ما و دریافت خدمات ما، از صفحه نمونه کارهای ما به آدرس www.nafice.com/portfolio بازدید کنید. به ما ایمیل بزنید یا با ما تماس بگیرید.

About this project

Experience the exquisite packaging designs of "Nagareh Nafice" and elevate your products to new levels of sophistication. Our packaging services include custom designs for boxes, cartons, and mockups, tailored to meet the unique needs of each client. From luxurious export boxes to sturdy handle boxes, we ensure that your products make a stunning first impression. Discover the artistry of packaging design with "Nagareh Nafice" and stand out in the market.