جعبه ماسک

طراحی و تولید جعبه ماسک سفارشی و عمومی

جعبه ماسک با ابعاد دلخواه شما، با طرح اختصاصی و چاپ آرم و مشخصات محصول شما در کمترین زمان ممکن در نگاره نفیس انجام می‌گیرد.

اگر هم نیاز به جعبه ماسک با مشخصات عمومی و تحویل فوری دارید، حتما با ما تماس بگیرید تا در مورد موجودی و قیمت مشاوره دریافت نمایید.

تولید انواع جعبه ماسک:

نمونه طراحی جعبه ماسک سه‌لایه (50 تایی)

فاکتورهایی که در انتخاب نوع جعبه ماسک دخیل هستند:

ابعاد جعبه

بر اساس نوع محصول شما، ابعاد جعبه می‌تواند به صورت سفارشی تغییر کند. ابعاد به صورت طول × عرض × ارتفاع مشخص می‌شود.

به عنوان نمونه، جعبه 50 تایی ماسک پرستاری یا سه لایه در ابعاد 19 × 10 × 9 سانت بسیار معمول است. اما این ابعاد می‌تواند در حد یک سانت جابجا شود، مثلا 18 × 10 × 10 و یا ابعاد دیگری مانند 20 × 10 × 8 سانتی‌متر. ما قالب این ابعاد را موجود داریم و نیازی به هزینه بابت قالب نیست. 

جعبه ماسک فیلتردار یا جعبه ماسک N95 هم معمولا به صورت 12 تایی و در ابعاد 13 × 12 × 13 سانت ارائه می‌شود. محصول شما ممکن است جعبه بزرگ‌تر یا کوچک‌تری نیاز داشته باشد، که طبق نیاز شما تولید خواهد شد.

جعبه ماسک با پرفراژ: بسته به نیاز شما، امکان ایجاد پرفراژ بر روی درب یا کنار جعبه ماسک مانند روی جعبه دستمال کاغذی وجود دارد. پرفراژ یا سوراخ‌های ریز متوالی که به شکل خط بر روی جعبه ایجاد می‌شود که به شکل، از آن محل به راحتی پاره و قابل برداشت می‌شود.

جنس مقوا

هنگام سفارش جعبه ماسک و یا هر نوع جعبه دیگر، باید به جنس مقوای استفاده شده دقت فرمایید. سه نوع مقوا در صنعت بسته بندی استفاده می‌شود:

اما تفاوت اینها در چیست؟

مقوای ایندربرد: پر مصرف ترین مقوا در صنعت بسته بندی محصولات است. این مقوا به دلیل کیفیت بالا و سختی مناسب، در صنایع دارویی، بهداشتی، غذایی، صنعتی و … کاربرد فراوان دارد.

مقوای گلاسه: این نوع مقوا بیشتر در نشریات مانند کاتالوگ و انواع کارت ویزیت کاربرد دارد و در صنایع بسته‌بندی مصرف کمتری دارد.

مقوای پشت طوسی (یا پشت سفید): این نوع مقوا نیز در صنعت بسته‌بندی کاربرد زیادی دارد. اما بدلیل اینکه از الیاف بازیافتی تولید می‌شود، استفاده از آن در صنایع دارویی و غذایی ممنوع می‌باشد.

ضخامت یا وزن مقوا تعیین‌کننده کیفیت و قیمت یک جعبه است. متداول‌ترین وزن مقوا در صنایع بسته‌بندی، 300 گرم است. برای جعبه های بزرگ‌تر از 350، 400 و یا 500 گرم هم استفاده می‌شود. 

برای جعبه ماسک، از وزن های 300 و یا 270 گرم استفاده می‌شود. استفاده از وزن‌های کمتر مانند 250 گرم برای کاهش هزینه با حفظ کیفیت چاپ پیشنهاد می‌شود.

برای ارسال سفارش یا دریافت مشاوره برای بسته‌بندی مورد نظر خود، لطفا با شماره‌های زیر تماس بگیرید، روی واتساپ یا تلگرام پیام بگذارید و یا فرم زیر را پر نمائید، بزودی با شما تماس خواهیم گرفت.

بیشتر بدانیم...

برای گرفتن الهام برای طراحی جعبه و بسته بندی محصول خود و مطالعه بیشتر در این زمینه از بخش مقالات ما بازدید فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *